Pożyczki za darmo dla nowych klientów

Darmowe chwilówki pożyczki bez opłat, prowizji i kosztów. Pożyczasz i oddajesz taką samą kwotę. Oferta dedykowana dla nowych klientów. 

Pożyczki za darmo — RRSO 0% dla nowych klientów

Pożyczki za darmo dla nowych klientów ranking — lipiec 2021

Szybka Gotówka » do kwoty — 5000 zł » na okres — 65 dni » RRSO — 0.00% 

Wandoo » do kwoty — 3000 zł » na okres — 30 dni » RRSO — 0.00% 

Net Credit » do kwoty — 500 zł » na okres — 30 dni » RRSO — 0.00% 

Vivus » do kwoty — 5000 zł » na okres — 65 dni » RRSO — 0.00% 

SMART Pożyczka » do kwoty — 1200 zł » na okres — 30 dni » RRSO — 0.00% 

Pożyczka Plus » do kwoty — 1200 zł » na okres — 30 dni » RRSO — 0.00% 

Wonga » do kwoty — 1000 zł » na okres — 30 dni » RRSO — 0.00% 

 Niniejsze informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964, poz. 16, nr 93 z póź. zm.), mają one jedynie charakter orientacyjny i nie powinny być wykorzystywane w innych celach. Wiążące warunki udzielenia kredytu lub pożyczki zostaną przedstawione przez właściwą firmę lub bank w trakcie zawierania umowy. 

Darmowe pożyczki chwilówki online

Pożyczka za darmo to oferta promocyjna adresowana do nowego klienta na preferencyjnych warunkach. Nowy klient, który pierwszy raz pożycza w danej firmie pozabankowej, oferującej darmową chwilówkę — pożycza zupełnie za darmo, bez żadnych kosztów. Pożyczana i zwracana kwota jest taka sama, o ile zachowane zostaną warunki oferty promocyjnej — chwilówka zostanie zwrócona na czas. Zamierzeniem firmy pozabankowej, która proponuje taki rodzaj oferty, jest nawiązanie dłuższej relacji z klientem. 

Pożyczki za 0 zł 

Nasza oferta dotyczy wszystkich propozycji pożyczek za darmo, które są dostępne na polskim rynku. Wszystkie dane dotyczące oferty i warunków są na bieżąco aktualizowane.

Jednak dbając o interesy naszych klientów, postanowiliśmy nie zamieszczać duplikatów ofert darmowych chwilówek z jednej firmy, ale oferowanych pod inną nazwą. Powszechną praktyką stosowaną przez instytucje pozabankowe, jest proponowanie pożyczek za darmo w ramach pierwszej pożyczki z danej firmy. Niezależnie od nazwy oferty, która ma zastosowanie. Jeśli otrzymaliśmy darmową chwilówkę z Net Credit, to nie otrzymamy już darmowej oferty z InCredit, która jest własnością Net Credit. Podobnie sprawa przedstawia się z Kyzoo, która należy do OK Money i Socho Credit należąca do Filarum. Dzięki czemu oszczędzamy czas i uzyskujemy pełną przejrzystość ofert.
Informacje dodatkowe

Pożyczka za darmo dla nowych klientów to propozycje chwilówki do określonej kwoty, która jest zależna od oferty danej firmy. Udzielanej na określony czas (zazwyczaj jest to 30 dni) dla nowych klientów, którzy wcześniej nie pożyczali w danej firmie. Nie są doliczane żadne opłaty, prowizje i koszty ubezpieczenia a Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 0%. Jeśli np. pożyczamy w ramach oferty promocyjnej 1000 zł na 30 dni, to musimy oddać też 1000 zł. Nie ma żadnych dodatkowych kosztów, problem powstaje w sytuacji, kiedy nie oddamy w wyznaczonym czasie. Wtedy musimy uiścić opłaty dodatkowe, które określa umowa pożyczkowa.

Forma pożyczek za darmo została przyjęta przez firmy pozabankowe z myślą o pozyskanie nowych klientów, którzy zarejestrują się w serwisie danej firmy i skorzystają z oferty promocyjnej. Staną się stałymi klientami i będą korzystać w przyszłości z ofert pożyczkowych, które dla stałych klientów są oferowane w wyższych kwotach. Jest to skuteczny zabieg marketingowy. Oczywiście wszystko zależy od klienta, który może korzystać z oferty danej firmy lub np. wybrać kolejną firmę z darmową ofertą.

Czas oczekiwania na pieniądze w ramach pożyczki darmowej jest taki sam, jak dla każdego konsumenta, który wybiera daną firmę. Zazwyczaj są to oferty natychmiastowe i maksymalnie po godzinie mamy środki na koncie. Problem może powstać, jeśli nasze konto jest w banku, w którym dana firma nie posiada rachunku. Wtedy czas oczekiwania na środki może się przedłużyć o jeden dzień roboczy.

Można jednocześnie skorzystać z kilku propozycji (z różnych firm) produkty za darmo dla nowych klientów. Należy pamiętać, że proces pożyczania musi być odpowiedzialny. Tak, abyśmy mogli dotrzymać terminów spłaty pożyczek. Inaczej będziemy musieli ponieść koszty opóźnień w spłacie.

Do uzyskania pożyczki za darmo — musimy posiadać dowód osobisty, konto osobiste, które jest obowiązkowo wymagane, jaki i telefon komórkowy. Ocena zdolności kredytowej przez firmy pożyczkowe jest zazwyczaj ustalana indywidualnie i opiera się na uproszczonych formach, najczęściej opartych na potwierdzeniu naszej tożsamości osobistej.

Pierwsza pożyczka za darmo

Pierwsza pożyczka za darmo dla nowych klientów dotyczy udzielania darmowych chwilówek bez opłat i prowizji. Klient nie ponosi żadnych opłat dodatkowych,  jeśli odda pożyczkę w określonym czasie. Pożyczając np. 500 zł na 30 dni, oddajemy też 500 zł!

Firmy pożyczkowe mogą oferować kilka pożyczek za darmo w ramach różnych ofert. Jednak osoba, która już korzystała z oferty w danej firmie, nie ma szans na pożyczkę za darmo w ramach innej propozycji, oferowanej przez tę samą instytucję.

Dopasuj pożyczkę do swoich potrzeb

Pożyczanie pieniędzy za pośrednictwem internetu w firmach pozabankowych, wymaga kilku podstawowych czynności dotyczących aplikacji online i autoryzacji. Po kilkunastu minutach nasze konto może być zasilone dodatkowymi środkami. Uproszczone warunki uzyskania pozabankowej pożyczki nie zwalnia klientów, przed świadomym wyborem właściwej oferty. Prostota procedur nie może zasłaniać istoty rzeczy — dotyczącej składników oferty, które kształtują wysokość zobowiązania, jakie należy zwrócić na określonych warunkach. Nieprzemyślane decyzje finansowe, nieoparte na szczegółowej analizie naszych potrzeb i możliwości, mogą doprowadzić do poważnych problemów z terminową spłatą pożyczki.

Optymalnym rozwiązaniem dla osób poszukujących szybkiej oferty online, może być skorzystanie z profesjonalnej porównywarki chwilówek online, która pozwoli porównać, wszystkie dostępne produkty pod względem: kwoty, okresu spłaty, kosztów, oprocentowania i RSSO. Uwzględniając zastosowanie do wybranych produktów, propozycji promocyjnych, które są oferowane dla nowych klientów za darmo, bez kosztów i prowizji. Z możliwością poznania opinii klientów na temat wybranych ofert itd.
Zależnie od oczekiwań i możliwości, klient otrzymuje skuteczne narzędzie, w postaci porównywarki pożyczek do konfiguracji swojej oferty, która pozwoli na dopasowanie produktu do klienta.

Zakres kwot, które są dostępne w ramach propozycji darmowej, są jasno określone i podane w tabeli. Wyższe kwoty można uzyskać w ramach danej oferty pożyczkowej po raz drugi, trzeci. Wszystko zależy od indywidualnych wartości ofert firm pożyczkowych.

Kto może uzyskać pożyczkę za darmo? 

Niezależnie od składników oferty pożyczkowej, należy pamiętać o wymaganiach pożyczkodawcy względem swoich klientów, dotyczących takich wymagań jak wiek, dochody, zdolność kredytowa czy wiarygodność finansowa. Aby móc myśleć o możliwości skorzystania z wybranej propozycji pozabankowej.

Osoby ubiegające się o darmową pożyczkę powinny mieć ukończone 18 lat ew. więcej zależnie od indywidualnych oczekiwań pożyczkodawcy. Posiadać polskie obywatelstwo i na stale przebywać na terenie kraju, potwierdzone stałym zameldowaniem. Dysponować miesięcznymi dochodami, które pozwolą na terminowe regulowanie swoich zobowiązań. Ważna jest dobra opinia kredytowa, bez negatywnych wpisów w bazach informacji kredytowych i gospodarczych. Wymogiem podstawowym jest posiadanie statusu nowego klienta, który nigdy wcześniej nie korzystał z oferty pożyczkowej danej firmy pozabankowej.

Aplikacja o uzyskanie pożyczki za darmo niczym nie różni się od standardowej procedury. Klient musi określić jakie parametry (kwota i czas spłaty) pożyczki go interesują. Zarejestrować się w serwisie pozyczkodawcy. Zweryfikować swoja tożsamość za pomocą rachunku bankowego ew. innej dostępnej metody. Jeśli wniosek został poprawnie wypełniony, tożsamość potwierdzona a decyzja kredytowa została pozytywnie zatwierdzona, to na rachunek bankowy jest wypłacana pożyczka. Zazwyczaj proces wypłaty jest bardzo krótki, do kilku minut, czasami może się przedłużyć do jednego dnia roboczego. Jeśli klient posiada inne konto bankowe niż pożyczkodawca.

Spłata pożyczki musi zostać zrealizowana zgodnie z harmonogramem spłaty. Zwłoka, oznacza utratę warunków promocji i naliczeniem kosztów na warunkach ogólnych. Należy pamiętać, że czas spłaty jest liczony z datą zaksięgowania wpłaty na koncie pożyczkodawcy, nie termin wpłaty! 

Na czym polega promocja pożyczek za darmo?

Koncepcja promocji pożyczki za darmo, została zbudowana w oparciu o wybrany sektor klientów, którzy nie korzystali z oferty danego pożyczkodawcy. Należy pamiętać, że niektóre firmy oferują np. kilka różnych pożyczek, pod różnymi nazwami. Nowy klient, w rozumieniu dostawcy produktu, to taki, który nie pożyczał w danej firmie - nie tylko w danej ofercie. Warto o tym pamiętać i sprawdzić czy np. oferta, z której chcemy skorzystać nie należy do firmy, dysponującej innymi markami.

Pożyczka za darmo to taka, która jest udzielana bez kosztowo
. Klient nie zostanie obciążona żadnymi opłatami tj.: prowizja, oprocentowanie, odsetki, ubezpieczenie itp. Pożyczając np. 1000 zł na 30 dni - koszt całkowity spłaty wynosi 1000 zł. Warunkiem, który jest niezbędny do zachowania warunków promocyjnych jest terminowa spłata. Nieterminowa spłata pożyczki wiąże się z naliczeniem kosztów zgodnie z tabelą opłat zawartą w umowie.

Pożyczki pozabankowe czy tzw. chwilówki online, kojarzą się z wysokimi kosztami, jakie trzeba ponieść, korzystając z tych produktów. Duża część konsumentów, nie darzy zaufaniem oferty pozabankowej. Ten stan rzeczy wynika m.in. z nadużyć jakie miały miejsce na ryku finansowych, a wynikające braku przejrzystych przepisów prawa, dotyczących regulacji rynku finansowego. Dopiero niedawno ustawodawca uchwalił przepisy, które regulują warunki funkcjonowania instytucji finansowych. Ograniczając zakres maksymalnych obciążeń, jakie firmy pozabankowe mogą naliczać w procesie udzielania pożyczek itd. Dzięki czemu wzrosło bezpieczeństwo konsumentów pożyczających online i obniżyły się koszty udzielanych pożyczek.

Cecha charakterystyczną oferty promocyjnej pożyczki za darmo, są niskie kwoty, średnio do 1000 zł (z niewielkimi wyjątkami np. do 3000 zł) i krótki okres spłaty. Zwyczajowo darmowa pożyczka jest spłacana w jednej racie do 30 dni (ew. 61 dni spłacane w 2 ratach). 

Czym są pożyczki za darmo? 

Firmy pozabankowe, dla podniesienia atrakcyjności swoich produktów i pozyskania nowych klientów, wprowadziły do swojej oferty, pożyczki za darmo dla nowych klientów. Możliwość pożyczania, bez ponoszenia kosztów z tym związanych, dodatnio wpłynęła na wzrost popularności oferty promocyjnej. Podobnie jak uproszczony model aplikacji, który pozwala na uzyskanie gotówki online, jedynie na dowód osobisty, nawet w 15 minut. Wysoka atrakcyjność i prostota w uzyskaniu produktu, może budzić zasadnicze pytania o ich bezpieczeństwo i wiarygodność. Dlatego postaramy się odpowiedzieć na kilka zasadniczych pytań, dotyczących darmowych pożyczek online.

Pożyczki pozabankowe czy tzw. chwilówki online, kojarzą się z wysokimi kosztami, jakie trzeba ponieść, korzystając z tych produktów. Duża część konsumentów, nie darzy zaufaniem oferty pozabankowej. Ten stan rzeczy wynika m.in. z nadużyć jakie miały miejsce na ryku finansowych, a wynikające braku przejrzystych przepisów prawa, dotyczących regulacji rynku finansowego. Dopiero niedawno ustawodawca uchwalił przepisy, które regulują warunki funkcjonowania instytucji finansowych. Ograniczając zakres maksymalnych obciążeń, jakie firmy pozabankowe mogą naliczać w procesie udzielania pożyczek itd. Dzięki czemu wzrosło bezpieczeństwo konsumentów pożyczających online i obniżyły się koszty udzielanych pożyczek.

Pierwsza pożyczka za darmo
Duża konkurencja na rynku pozabankowym spowodowała, że firmy udzielające pożyczek online, zaczęły szukać różnych form przyciągnięcia klientów do swoich produktów. Jedną z takich promocji była oferta pożyczki za darmo, skierowana do nowych klientów, którzy jeszcze nie pożyczali w danej firmie. Początkowo oferowana przez jedną instytucję, szybko zyskała na znaczeniu i została wprowadzona do oferty większości pożyczkodawców. Wybuch pandemii Covid-19, w marcu 2020 roku, przyczynił się do zmniejszenia znaczenia tego modelu promocyjnego. Firmy przerażone osłabieniem koniunktury i kondycji potencjalnych klientów, zaczęły masowy wycofywać pożyczki za darmo ze swoich propozycji. Jednak, można spodziewać się, powrotu darmowych chwilówek po ustabilizowaniu się sytuacji gospodarczej. 

Reklamy pożyczek bez drobnego druku 

Nowe zasady informowania o kosztach kredytu konsumenckiego
Z dniem 22 października 2017 roku weszła w życie nowa regulacja prawna, dotycząca ustawy o kredycie konsumenckim, która zmienia zasady informowania o kosztach kredytów w prezentacji reklam. Informacje publikowane drobnym drukiem zostały wyeksponowane na pierwszy plan, inne zasady dotyczą ogólnego ujęcia komunikatu o produkcie.

Ogólna zasada promowania — reklamowania produktów, dotycząca prezentowaniu przez reklamodawcę najatrakcyjniejszej strony — atutów. W sytuacjach szczególnych, które zostały zdefiniowane jako produkty o zwiększonym ryzyku np. leki a obecnie i kredyty konsumenckie. Zostały wzbogacone o obowiązek informowania potencjalnych klientów. O wszystkich składnikach oferty również tych, które mogą mieć negatywny wpływ na klienta tj. skutki uboczne czy dodatkowe koszty. Rzetelna i szczegółowa informacja ma na celu zminimalizowanie ryzyka nieodpowiedzialnego podejmowania decyzji przez konsumentów, w odniesieniu do wybranej grupy produktów.

Dotychczasowa forma reklamowania produktów kredytowych, była skupiona na podkreślaniu i akcentowaniu najmocniejszych cech oferty. Klient był informowany o jednym ze składników np. braku kosztów oprocentowania. Na podstawie, którego reklamodawca budował strategię promocyjną — wielkie litery, centralne miejsce czy podawanie informacji jako główny składnik produktu. Szczegóły odnoszące się do zasad możliwości uzyskania promocji przez klienta. Zakres obowiązywania itp. dane były publikowane czy podawane jako zminimalizowana forma, oparta o drobny druk na dole kreacji reklamowej.

Ożywiona dyskusja o potrzebie zmiany zasady reklamowania produktów finansowych toczyła się od kilku lat. Swoje propozycje i projekty zgłaszał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Część tych projektów zostały wdrożone w ustawie o kredycie hipotecznym, inne zostały zawarte w zmodernizowanej ustawie o kredycie konsumenckim, które zaczęły obowiązywać 22 października 2017 roku.

Reklama ze szczegółowymi danymi
Nowe regulacje prawne precyzują wymogi w zakresie dwóch standardów reklamowania kredytów konsumenckich. Pierwszy element dotyczy zamieszczania informacji o kosztach i oprocentowaniu kredytu. Reklamowanie produktu np.,,z ratą miesięczną od 100 zł,, czy określenie kosztów pożyczki przez internet w formie ,, tylko 10 zł miesięcznie za każde 1000 zł pożyczki,,.
W takich reklamach firmy pożyczkowe będą zobligowane do wyeksponowania na identycznych zasadach co hasła reklamowe, dane dotyczące:

zakres oprocentowania z podaniem jego formy — zmiennej ew. stałej;
- podanie wszystkich składników opłat, które ponoszą kredytobiorcy np. prowizje itp.
- całkowitą sumę zobowiązania;
- RRSO (rzeczywistą roczną stopę oprocentowania);
- dane dotyczące obowiązkowego ubezpieczenia, o ile nie są możliwe do jednoznacznego określenia ich kosztów w czasie zawierania umowy (w pozostałych sytuacjach koszt ubezpieczenia jest określany w ramach informacji dotyczących kosztów zobowiązania)

Ustawodawca zawarł zakres innych dawnych, które w określonych sytuacjach powinny zostać podane w ramach komunikatu o produkcie. W szczególnych przypadkach pożyczkodawcy powinni określić czas obowiązywania umowy kredytowej, całkowita suma do uiszczenia i wysokość raty. Pośrednicy kredytowi muszą określić zakres posiadanych pełnomocnictw i podać informację, z jakimi kredytodawcami współpracują.
Informacje publikowane drobnym drukiem na dole reklamy, dzięki nowym zasadom reklamowania kredytów konsumenckich trafiły w centrum kreacji. Podobnie jak do tej pory, głównymi danymi o kosztach mają być dane dotyczące reprezentatywnych kosztów kredytu. Liczone na podstawie średnich wyliczeń — założeń (na podstawie dwóm trzecim umów) o czasie trwania umowy czy wysokości kwoty kredytu.
RRSO obowiązkowo w reklamie

W sytuacjach, kiedy reklama jest oparta o alternatywny model kreacji, który nie zawiera danych liczbowych. I została zbudowana na zasadach skojarzeniowych np. sugerujących uproszczony zakres aplikacji, realizacji własnych marzeń, czy tym podobnych abstrakcyjnych wyobrażeń klienta o wykorzystaniu pożyczonych pieniędzy. Graficzna — wizerunkowa treść musi posiadać równie czytelny komunikat o wysokości RRSO produktu (liczone na reprezentatywnym przykładzie).

Zmiany w przedmiocie reklamowania kredytów konsumenckich spowodują, że współczesne reklamy produktów kredytowych, będą przypominały swoim składem szczegółowych składników oferty — reklamę leków. Co w istotny sposób wpłynie na zmianę strategi reklamowych pożyczkodawców, którzy chcąc uniknąć mało atrakcyjnej formy pierwszego wariantu reklam. Zaczną aktywnie reklamować swoje produkty w formie drugiej opcji, opartej o abstrakcyjne wyobrażenia i dążenia do zaspokojenia skrywanych marzeń itp. skojarzeń. Jednak abstrakcyjne formy kreacji zawsze będą uzupełnione o realistyczne dane, dotyczące RRSO reklamowanego produktu.