Kredytodawca: AFK Sp. z o.o.
RRSO: od 612,90%
Pierwsza pożyczka: płatna
Okres pożyczki: do 30 dni
Kwota pożyczki: do 6000 zł
Opłata rejestracyjna: brak
Max. kwota pierwszej pożyczki: 6000 zł
Wiek pożyczkobiorcy: od 20 lat
Godziny pracy: Pon. – Pt. 9:00 - 17:00
Adres: Nowogrodzka 50/54,00-695 Warszawa
Telefon: 221823480
Adres poczty elektronicznej: kontakt@opoqa.pl
,,Reprezentatywny przykład dla warunków promocyjnych określonych w regulaminie promocji „Pożyczka z Obniżoną Prowizją”: całkowita kwota pożyczki 1000,00 zł, czas obowiązywania
umowy wynosi 30 dni, roczne oprocentowanie nominalne (stałe) 10%, łączna kwota odsetek: 8,20 zł, łączna kwota prowizji 167,00 zł, Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) 612,90 %,
całkowita kwota do spłaty przez Pożyczkobiorcę: 1175,20 zł, całkowity koszt pożyczki 175,20 zł.
Reprezentatywny przykład dla warunków standardowych: całkowita kwota pożyczki 1000,00 zł, czas obowiązywania umowy wynosi 30 dni, roczne oprocentowanie nominalne (stałe) 10%, łączna kwota
odsetek: 8,20 zł, łączna kwota prowizji 274,60 zł, Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) 1969,83 %, całkowita kwota do spłaty przez Pożyczkobiorcę: 1282,80 zł, całkowity koszt pożyczki
282,80 zł.,, Źródło: www.opoqa.pl
Osoby zainteresowane uzyskaniem pożyczki na oświadczenie Opoqa Finance, powinni mieć polskie obywatelstwo, ważny dowód
osobisty i mięć od 20 do 75 lat. Dysponować własnym rachunkiem bankowym, aktywnym numerem telefonu komórkowego i kontem klienta założonym podczas aplikacji. Pożyczkobiorca nie może widnieć w
rejestrach osób zadłużonych czy dysponować przeterminowanymi zobowiązaniami finansowymi.
Do uzyskania pierwszej pożyczki dla nowego klienta, pożyczkobiorca musi złożyć wniosek i założyć konto klienta w serwisie pożyczkowym. Kolejnym krokiem jest weryfikacja danych klienta zawartych
we wniosku pożyczkowym. Istnieją dwie metody dotyczące potwierdzenia danych personalnych. Wszystkie metody są oparte o specjalną aplikację KONTOMATIK, które
nie wymagają realizacji przelewu weryfikacyjnego. Pierwsza metoda dotyczy zalogowania się na swój rachunek bankowy za pośrednictwem aplikacji.
Druga to pobranie danych dotyczących konta bankowego w formie PDF realizowane za pośrednictwem KONTOMATIK. Jeśli weryfikacja zostanie pomyślnie zakończona, pożyczkodawca przedstawi klientowi
swoją propozycję pożyczki. Ostatnim krokiem do uzyskania pożyczki jest za pośrednictwem konta klienta, wybór kwoty i terminu spłaty pożyczki w ramach otrzymanej propozycji.
Procedura dotycząca uzyskania drugiej i każdej kolejnej pożyczki dotyczy jedynie określenia w panelu klienta, zakresu oczekiwanej kwoty i terminu spłaty.
Spłata pożyczki powinna odbyć się zgodnie z harmonogramem spłaty i zrealizowana na jeden z rachunków:
• PKO (PLN): 87 1020 1055 0000 9802 0367 7218
• Alior (PLN): 42 2490 0005 0000 4520 1232 1173
• BZ WBK (PLN): 72 1090 1870 0000 0001 3136 9604
Istotnym elementem dla poprawnego zaksięgowania wpłaty, jest dokładne wypełnienie tytułu wpłaty, w którym powinien znajdować się numer klienta ew. numer PESEL. Standardowo spłata pożyczki jest
potwierdzana wiadomością e-mail lub SMS.
W sytuacji, kiedy zachodzi problem w terminowym uregulowaniu swoich zobowiązań. Należy niezwłocznie skontaktować się z pożyczkodawcą w celu ustalenia alternatywnego modelu spłaty pożyczki dla
uniknięcia dodatkowych kosztów itd.
Write a comment