Największy Klub Rabatowy z nowym serwisem internetowym

Klub Rabatowy Credit Agricole

Klub Rabatowy Credit Agricole
Credit Agricole zadebiutowało z nowym serwisem Klubrabatowy.pl, obsługującym Klub Rabatowy. Nowa strona została wzbogacona o nowe funkcje i udogodnienia dla użytkowników, oraz zastosowana nowa szata graficzna serwisu.

Klub Rabatowy Credit Agricole został stworzony dla aktywnych użytkowników kart kredytowych (płatniczych), którzy oczekują dodatkowych możliwości i korzyści z faktu posiadania tzw. plastiku. W ten zakres zapotrzebowania klientów banku, wpisuje się Klub Rabatowy, który w optymalny sposób umożliwia efektywne korzystanie z kart płatniczych. Użytkownicy kart posiadają szereg możliwości m.in. uzyskiwanie rabatów, już w czasie realizacji płatności za pośrednictwem karty kredytowej (rabat jest naliczany od razu przy kasie). Oferta Klubu Rabatowego obejmuje wszystkie karty płatnicze Credit Agricole, oraz karta partnerska RTV EURO AGD, które upoważniają posiadaczy do korzystania z propozycji rabatowej w ponad 10 000 punktów usługowo - handlowych, na terenie całego kraju.

Bank za pośrednictwem nowej strony, udostępnia dla właścicieli kart płatniczych Credit Agricole możliwość zaplanowania wybranych towarów i obliczyć zakres oszczędności, które wynikają z bezgotówkowego finalizowania zakupów. Nowa funkcja jest dostępna dla użytkowników korzystających z komputera, jak i urządzeń mobilnych (tablety, smartfony). Dzięki czemu planowanie zakupów może być realizowane w zaciszu domowym jak i bezpośrednio w sklepie.

Nowe funkcje zastosowane w serwisie umożliwiają m.in. wyszukiwanie konkretnych partnerów czy produktów. Nawigator wskaże najkrótszą drogę do wybranej placówki handlowej. Podobnie jak w sklepach internetowych, nowy serwis umożliwia dodawanie produktów do koszyka rabatów i generowanie kuponów zniżkowych. Partnerami Credit Agricole w ramach programu rabatowego kart kredytowych, są duże koncerny działające na skalę ogólnopolską (m.in. RTV EURO AGD, Żabka, Fresh Market, 4f, Yves Rocher, Zalando, Monnari, TOP-SECRET, Stena Line, Komputronik, AXA), jak i małe firmy działające na lokalnych rynkach. Koncepcja Klubu Rabatowego, polega na udostępnianiu rabatów w miejscu zamieszkania posiadaczy kart. W osiedlowym sklepie, u swojego fryzjera i okolicznych placówkach handlowo - usługowych.
Szczegóły dotyczące zakresu oferty rabatowej i nowego serwisu są dostępne pod adresem internetowym: www.klubrabatowy.pl

Write a comment

Comments: 0