Data aktualizacji: 18 marca 2017

Firmy rozwijają oferty pożyczek chwilówek

Rynek pozabankowy inwestuje w nowe produkty

Rynek pozabankowy inwestuje w nowe produkty
Rynek pozabankowych usług finansowych, dotyczący m.in. chwilówek online zwiększa aktywność inwestycyjną. Firmy zaczynają dostrzegać rosnącą koniunkturę na swoje usługi, oraz większe zaangażowanie parabanków w działania marketingowe.
W konsekwencji na zwiększony zakres konkurencji na rynku, firmy zwiększają swoje zaplecze finansowe.

Kreditech niemiecki właściciel Kredito24.pl

Kreditech niemiecki właściciel Kredito24.pl, uzyskał istotne środki od funduszy inwestycyjnych, które przekazały łącznie ok 40 mln dolarów. Z czego do 30% tej sumy, trafi do polskiej spółki na działania marketingowe i zwiększenie kapitału pożyczkowego. Kredito24.pl liczy, że dzięki dofinansowaniu zwiększy swoje udziały na rynku z obecnych 22 do 30%. Dzięki czemu firma ma stać się liderem, w segmencie pożyczek pozabankowych na naszym rynku.

Wonga.com brytyjska firma pozabankowa

Wonga.pl brytyjska firma pozabankowa, która od niedawna jest obecna na polskim rynku podwyższyła swój kapitał z 1 do 10 mln zł. Marcin Borowiecki, dyrektor zarządzający Wonga.com w Polsce definuje cele biznesowe Wonga -,,Oczekiwania są takie, że zbudujemy stabilny biznes na potrzeby lokalnych klientów. Mamy sporą niezależność w tym względzie. Podkreśla, że umacnianie się konkurencji mu nie przeszkadza.  Staramy się robić swoje, wsłuchiwać się w głos klientów i odpowiadać na ich potrzeby. Dokapitalizowanie konkurencji niespecjalne nas zajmuje. I tak wygra najlepszy produkt,,.

Lider usług pozabankowych w przedziale chwilówek online Vivus

Lider usług pozabankowych w przedziale chwilówek online Vivus, nie widzi potrzeby aby zwiększać zakres swoich działań inwestycyjnych. Zwiększoną aktywność inwestycyjną konkurencji, tłumaczy dużym popytem na chwilówki polskich konsumentów i strategią pozostałych firm, które wchodząc na rynek. Postawiły na ograniczone działania inwestycyjne, kosztem badania rynku pod względem stabilności i zachowań konsumenckich. Teraz po rozpoznaniu rynku, firmy zwiększają swoje zaangażowanie.

Rynek pozabankowy

Rynek pozabankowy zdaje się, nie przejmować zapowiadanymi zmianami przepisów, które przygotowuje Ministerstwo Finansów. Zmiany ustawodawstwa mają dotyczyć działań antylichwiarskich, które w założeniu ustawodawcy, ograniczą koszty pożyczek chwilówek w zakresie m.in. dodatkowych opłat, ubezpieczenia czy windykacji, które przy krótkoterminowych pożyczkach stanowią istotne obciążenie kosztów oferowanych produktów pozabankowych.

Odpowiedzią na zmiany mają być oferty długoterminowe

Odpowiedzią na ew. konsekwencje zmiany regulacji prawnych, mają być oferty długoterminowe, które firmy przygotowują np. Kredito24 pod marką Zaimo, Vivus w propozycji Zapolo i Wonga.
Marcin Borowiecki z Wonga.com, komentuje zakres wprowadzanych zmian ,,- Wydłużamy okres finansowania i różnicujemy ceny pożyczek, uzależniając je od profilu klienta, czyli jego charakterystyki, jaką widać np. w danych BIK. Najlepsi klienci dostają najniższe ceny, tych z gorszą historią motywuje to do poprawy swojej sytuacji. Co do wydłużania pożyczek: oferujemy już produkt na 60 dni. To dość długo jak na segment rynku, w którym działamy. Zastanawiamy się, czy nie pójść krok dalej,,.

Potentat na rynku pożyczek długoterminowych Provident

Potentat na rynku pożyczek długoterminowych Provident, pracuje nad wprowadzeniem do swoich usług, nowy zakres produktów, odpowiadających parametrom chwilówek, czyli szybkich pożyczek na krótki okres czasu. Firma bardzo oszczędnie definiuje zakres prowadzonych działań nad chwilówkami. Zapowiadając, że po zakończeniu prac, poinformuje o zmianach w ofercie. Jak na razie wiadomo, że pożyczki krótkoterminowe mają być sprzedawane pod marką Walnut.
 
Firmy konkurencyjne komentując działania Provident zaznaczają, że koncepcja jedno profilowa na rynku pozabankowym ma ograniczone możliwości biznesowe. A Provident osiągnął szczyt swoich możliwości w zakresie pożyczek długoterminowych, i jest zmuszony uzupełnieniem oferty o produkty krótkoterminowe. Zaznaczając że pełniejsza propozycja, jest korzystna dla klientów, którzy korzystając z oferty jednej firmy. Uzyskują wiarygodność kredytową, dzięki której mogą liczyć na lepsze warunki oferowanych pożyczek.

Reklama
provident.pl

Dodaj opinię

Write a comment

Comments: 1
  • #1

    Pan Orzeszek (Friday, 15 August 2014 20:24)

    Jedna wielka złodziejska lichwa. Na pohybel panowie Borowiecki et consortes!