eurobank modernizuje aplikację mobilną

eurobank modernizuje aplikację mobilną
Po roku od wdrożenia mobilnych funkcji, eurobank dokonuje modernizacji aplikacji mobilnej, dodając nowe możliwości i udogodnienia dla swoich klientów. Z mobilnych usług aplikacji eurobanku, korzysta ponad 60 000 użytkowników.
Zmiany w zakresie bankowości mobilnej, zostały podyktowane, wzrostem zainteresowania z nowych form usług bankowych. I koniecznością dostosowania rozwiązań technologicznych, do parametrów aplikacji telefonicznych. Systematyczny wzrost użytkowników kanałów elektronicznych eurobanku, zasadniczo zwiększa liczbę osób, które coraz częściej wybierają telefon do obsługi swoich finansów. Dziś jest to ponad 25% użytkowników, którzy korzystają z bankowości online.

Zmodernizowana wersja aplikacji, umożliwia wykonywanie natychmiastowych przelewów. Za pośrednictwem funkcji przelewu ekspresowego, który wykonuje przelewy na konto odbiorcy w ciągu 10 minut. Z każdego miejsca przez całą dobę. Nowa wersja aplikacji, posiada możliwość skanowania kodu QR. Wystarczy obiektywem telefonu komórkowego zeskanować kod QR. Dane zostaną odczytane przez telefon i wyświetlone w formularzu przelewu telefonu.

Aplikację eurobank mobile, można uzyskać w zależności od posiadanego systemu (Android lub iOS) z Google Play lub AppStore. Wymagany jest rachunek w eurobanku, z dostępem do bankowości online (internetowej). Aktywacja może zostać przeprowadzona w oddziale banku, lub za pośrednictwem kontaktu telefonicznego z konsultantem banku.

Aplikację eurobank mobile, można uzyskać w zależności od posiadanego systemu (Android lub iOS) z Google Play lub AppStore. Wymagany jest rachunek w eurobanku, z dostępem do bankowości online (internetowej). Aktywacja może zostać przeprowadzona w oddziale banku, lub za pośrednictwem kontaktu telefonicznego z konsultantem banku.