Allegro Dostawa z szerszym zakresem usług


Data aktualizacji: 01.12.2018

Allegro Dostawa z szerszym zakresem usług

Współpraca Poczty Polskiej i spółki Allegro w ramach projektu Allegro Dostawa, została poszerzona o kolejny zakres usług, dotyczący dostawy przesyłki na wskazany adres, uzupełniając tym samym dotychczasową ofertę, odbioru przesyłki w punkcie.



Współpraca Poczty Polskiej i Allegro zaowocowała m.in. wprowadzeniem do oferty Allegro usługi Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie, za której pośrednictwem klienci mogą oferować odbiór swoich przesyłek, w ponad 9 tys. punktów na terenie całej Polski. Przesyłki pocztowe mogą być obierane w placówkach Poczty Polskiej i sieci partnerskiej tj. punkty sprzedaży RUCH, stacje paliw OrlenFreshmarket czy w sklepach Żabka.

Z początkiem września br. sprzedawcy mogą wysyłać swoje przesyłki w ramach usługi Allegro Pocztex Kurier 48, która pozwala na dostarczenie przesyłki do 30 kg w cenie 9,90 zł brutto (8,05 zł netto). Natomiast przesyłka obarczona płatnością przy odbiorze paczki jest świadczona w cenie 12,46 zł brutto (10,05 zł netto). Przesyłki za pobraniem mogą być opłacane m.in. za pośrednictwem karty kredytowej. Klient może kontaktować się telefonicznie z kurierem i na bieżąco monitorować przesyłkę online na stronach internetowych Poczty Polskiej i Allegro. O zmianach statusu przesyłki, klient będzie informowany specjalnymi wiadomościami SMS. W zależności od potrzeb odbiór paczki może zostać ustalony w placówce Poczty w terminie do 7 dni roboczych.

Przesyłki mniejsze do 1 kg zostaną obcięte usługą Allegro Przesyłki Polecone w ramach oferty Allegro Smart. Koszt takiej usługi został ustalony na 4,80 zł netto (5,90 zł brutto) za dostarczenie przesyłki do klienta na przestrzeni 4-5 dni roboczych. Możliwość dodatkowego ubezpieczenia, jeśli wartość przesyłki nie przekracza 100 zł. Poczta nie pobiera opłat za zwroty, nieodebranych przesyłek. Przesyłka jest obsługiwana przez Elektronicznego Nadawcę. Usługa zostanie uruchomiona w połowie września br.